Nyomtatható szótanuló kártyák a magyar ABC betűivel

Amikor a gyerkőcöm elkezdett beszélni, próbáltam az interneten keresni olyan szótanuló kártyát, amit kinyomtatok, és képek alapján el tudom mondani neki, hogy mi micsoda, majd később ő ezt megjegyezve, a kártyákat lapozva vissza tudja idézni nekem.
Nem vagyok nagy igényű e-szempontból, de azért szeretek olyasmit (olyan mesekönyvet, játékot) a kezébe adni, ami ízléses, esztétikus. Angry Birds és barátai e-tekintetben szóba se jöhetnek, mert akármerre forgatom, semmi kedvességet nem bírok kinézni belőlük. :-D

Szóval keresgéltem kártya után, de nem találtam. Célom lett volna, hogy vegyes legyen a kínálat, tehát nem kifejezetten állatok vagy zöldségek-gyümölcsök nézzenek vissza a kártyáról, hanem mindenféle dolog, amivel az ember nap, mint nap találkozhat (kivétel ez alól az űrlény, bár ki tudja ;-)). Jó lett volna az is, ha a magyar ABC betűinek mindegyikével van egy kép. Na ilyen nem volt sehol, így nekikezdtem hát, hogy megalkossam. Amíg készítettem, egyre csak az járt a fejemben, hogy mennyi mindent kell megtanulnunk, mire felnövünk, és a gyerekek agya, mint egy kis szivacs, csak szívja és szívja be a sok információt. :-)

A saját gyártású szótanuló kártyáimat ezúton közzé teszem, hátha hasznát veszi még más gyermek is. Annyit tanúsíthatok, hogy miénknek maximálisan jól fejlett a beszédkészsége, a kártyákat a mai napig örömmel használjuk, igaz, mostanában legfőképp arra, hogy jól szétszórjuk a nappali közepén. :-) Ám fő az optimizmus! Pár év múlva ismét jól fog jönni, amikor majd az ABC-t tanuljuk. :-)


Itt egy kattintással nyomtatható, letölthető: SZÓTANULÓ

Megjegyzések