Varrjunk kulcstartót!

Aki rendszeresen varrogat, annál biztosan szép a felhozatal textilekből, ám ezek közül talán csak 1-2 fajta van, ami kimondottan kedvenc, aminek minden négyzetcentimétere kincs. Én ezzekkel a rózsás anyagokkal vagyok így, nem tudok betelni velük. :-)


Az IKEA gyártja ebből mindenféle lakástextiljeit, függönyöket, ágyneműhuzatokat. A méteráruról sajnos lemaradtam, így ágyneműhuzat-verzióban szereztem be, és - mint láthattátok -  készítettem már belőle ezt-azt. Nem túl vastag, de jó minőségű anyag, mindenre jó és mindenhol szépen mutat.
Legutóbbi projektemből maradt ki pár centi, amit sajnáltam kidobni, kulcstartót vaRRázsoltam belőle. :-)


A textilcsíkocskák széleit bevasaltam, majd összefordítva a kettőt, összevarrtam.


A végét is összetűztem, ezt a varrást a keresztpánttal rejtettem el:


A keresztpántot behajtottam, hogy esztétikus legyen a végeredmény, ne legyenek kilógó, elvarratlan részek.



3 kulcstartóm is lett ebből az akcióból. :-)










Megjegyzések