Mandarinos dobozból tárolókosárka

A Húsvétra egyelőre csak nagytakarítás közben gondoltam, de ez a hétvége sem telhetett el egy kis hobbyzás nélkül. Bár fél óráig sem tartott ennek a "kosárkának" az elkészítése, mégis jól esett kicsit bütykölni valamivel. Bízom benne, hogy a következő hétvége mindhárom napja a Húsvét jegyében telik majd.

Ezt a fa dobozkát a Lidl-ben vásároltam, 2,5 kg mandarin volt benne. Eltettem "jó lesz ez még valamire" megjegyzéssel, és most el is dőlt, mi lesz a sorsa: hamarosan érkező barkácsfilceimet fogom tartani benne. Persze ehhez kicicomáztam kicsit. Transzferáltam rá, nyomtattam bele egy régi újságpapír képét és kapott egy sor csipkét is.
A transzferálásról itt írtam már párszor: <<így transzferálgatok én>>
és a nyomtatás előnyeit is szeretném ismét hangsúlyozni: <<nyomtatással szépet>>
így külön leírással most nem húzom az időt. Beszéljenek a képek:

Mandarinos doboz, ahogy a Jóisten megteremtette :-)
 

Transzferálva, átrajzolva, kibélelve és felcsipkézve
Oldalról
Annyi megjegyzést mégiscsak tennék, hogy fára transzferálni nem annyira jó mulatság, mint pl. textilre. A kissé fényes felületű furnér lemezen, a fa szálirányába a festék úgy terült szét, hogy öröm volt nézni, vagyis inkább siralmas. Kénytelen voltam kicsit kézzel átrajzolni, úgyhogy tényleg nagyon HANDMADE lett a végeredmény. :-) Sajnos a folyás egy-két helyen így is látszik:


A minták, amikkel dolgoztam:

Pinterest oldalamon megtaláljátok letölthető formátumban az antik újságpapírral együtt: <<csak KLIKK ide>>

Megjegyzések