Kidobásra ítélt kispad és asztalka felújítása

Nem annyira nagy munka, de sokáig készült, lévén, hogy kevés időm van mostanság hobby-tevékenységekre.
Ezt a kis padot férjem anyukájától, az esztergált fa asztalkát pedig a szomszédasszonytól sikerült beszerezni, mindketten kidobás-közeli állapotban voltak. Bár úgy néz ki, mintha régi lenne, de egyik sem antik darab, viszont szerintem mutatósak, és amint megláttam őket, rögtön arra gondoltam, hogy egy kis festés után milyen jól fognak mutatni a teraszunkon.
Kissé reménytelennek tűnő állapotban kerültek hozzám:



A felújítás fázisairól nem sok fotóm van. Az asztalka könnyű eset volt, csiszoltam, festettem, és elkészült.
A padot viszont elemeire szedtük, a deszkákról a festékrétegeket lemartam, lecsiszoltam, amennyire csak tudtam, majd lefestettem kétkomponensű zománccal. Vicces, hogy ezt egyetlen mondatban le tudtam írni, viszont 5 napot vett igénybe ez az egyszerű folyamat, és a végén már nagyon úúútáltam csinálni! :-) A képen látható, hogy mennyire sikerült leszedni a festéket Nitroval történő marás, kézi majd gép csiszolás után (semennyire).


...de a végeredmény, az összkép kárpótol, BÁR nem hibátlan: itt-ott még kikandikál a zöld festék.




Megjegyzések