Levendulás vázácska olajbogyós üvegből

Az olajbogyi karcsú üvege megmozgatta a fantáziámat, gondoltam, kár lenne kidobni, vázának éppen jó lesz kisebb méretű virágokhoz. Ám, hogy elvegyük a befőttesüveg jellegét, érdemes feldobni némi dekorral. Ragaszthatunk, vagy festhetünk rá, de akár varrni is lehet! Én ezt tettem, lila textil csíkot és csipkét szabtam rá, amit az üveg "hátoldalán" kézzel varrtam össze (kerek üveg hátoldala :-) de pihent vagyok...).
Végül a nyakába egy lila masnit is kapott.
Közben eszembe jutott egy karácsonyi emlék is a textillel díszített üvegcsékkel kapcsolatban: http://kreasarok.blogspot.hu/2015/01/2015-januar-1.html Szóval a lehetőségek tárháza végtelen, csak fantázia kell hozzá.



...és igen, elérkezett az első levendula-szüretelés ideje! Egy bokrot sikerült most megkopasztani, két tekintélyes csokor virág jött le róla. A száradás ideje alatt garázsunk tömény levendulaillatban úszik. :-)




Megjegyzések