Mutatós szúnyogháló percek alatt

Erre a "projektre" azóta készülök, mióta ablaka is lett a kuckómnak. Ötletként anyukám saját kezűleg gyártott szúnyoghálója szolgált, ami nagyon megtetszett. Később az interneten is találtam az anyukáméhoz hasonló darabokat:


A kivitelezés azért váratott eddig magára, mert csak most sikerült találnom olyan textilboltot, ahol még lehet kapni hagyományos, mintás nylon (csipke) függönyt.


A keretet cseréplécből állítottuk össze férjem segítségével. Ebben a nagy kánikulában úgy döntöttem, hogy nem csiszolom meg, csak simán lefestettem. Közben férjemnek igyekeztem megmagyarázni, hogy ez tipikusan az a dolog, aminek a tökéletlensége adja a szépségét. :-) Egyébként a keret csiszolatlanságából a függöny fellövése után semmi sem látszik, és ezt én már az előre sejtettem...


Amikor elkészültem a festéssel, jöhetett a látványos finálé, a függöny méretre vágása és fellövése kárpittűzővel:


A végeredmény mutatós, egyszerű, pár-száz Forintból megvan, néhány perc alatt elkészül, ráadásul megvéd a hívatlan, kellemetlen kis vendégekkel szemben is. :-)




Megjegyzések