Régi alumínium teáskannából készült váza / kaspó

A hétvégén több apróbb, de régen tervezett dologba is belefogtam. Ezek közül az egyik ez a kaspó, ami most első körben inkább vázaként funkcionál. Alapjául két régi alumínium teáskanna szolgált, melyeket lefestettem kedvenc színeimmel.

A kiindulási állapot: egy rossz és egy mégrosszabb teáskanna:


Kis csiszolás után először az alját festettem le fehérre, majd (az alsó rész maszkolása nélkül - mert minek az???) rákentem a pirosat a teljes felületre. Mint azt az alábbi fotó is igazolja, hiába a direkt erre kitalált ecset, képtelen vagyok egyenes vonalat húzni :) (de nem baj, ez adja a szépségét!!!)


Persze több rétegben kellett festeni, és így is vintázs lett (de nem baj, ettől szép!!! ;)).


Ennyi az egész. A mai nap tanulsága: bár nem hittem a dolog sikerességében, de úgy néz ki, hogy a mai festékeknek már nincs lehetetlen, mindenen tapadnak! 

Némi jelzés értékkel lógattam rá egy teafilterre emlékeztető kis cédulát. Feldobja a kompozíciót.




Megjegyzések