Kültéri dekor fából a Télapónak :-)

Minden évben várjuk a Télapót, és az ő tiszteletére feldíszítjük a lakást, illetve mostantól az udvart is. Idén ugyanis egy kültéren (kapuba) elhelyezhető táblát készítettünk, mellyel próbálkozunk meginvitálni hozzánk a "nagyszakállút".
Az ötletet az Etsy-n láttam, kb. 5.000 Ft-nak megfelelő dollárért árulták. Remélem nem lesz haragosom, amiért elkészítettem magunknak a hasonmását alig 1-200 Ft-ból. :-)

Egy, a fás színben talált kettétörött fatáblát szorgos kis kezek segítségével lefestettem fehérre. Itt kiemelném, hogy fontos a gyermek bevonása is a melóba, hiszen ez mégiscsak az ő bulija! :-)

Festés után a nagyon egyszerű minta felrajzolása következett először ceruzával, majd alkoholos filccel.

Itt már volt fotósom is, nem csak festő-segédem. :-)

Végül színre festettem, és ma beállítottam a helyére. A felirat egyelőre csak terv, még át kell stencileznem, és felfesteni festékkel:




Megjegyzések