A gyógyító Rizspárna

Óvodánkban minden évben megrendezik a Majálist. Mi azonban nem május elsején ünneplünk, hanem a nagycsoportosok búcsúzása utáni délutáni-kora esti órákra szervez az ovi egy hatalmas bulit, ugrálóvárral, tűzoltó- és rendőrautó bemutatóval, kézműves vásári forgataggal. Itt a szülők által készített portékákat lehet megvásárolni, és az eladásból származó bevétel a csoportkasszát gazdagítja. Tavaly az utolsó pillanatban kapkodtam, táskákat varrtam, mind el is kelt szerencsére. :-) Idén viszont már korán rákészülök az eseményre, és gyűjtöm az apró, hasznos ötleteket, sőt (!) már a megvalósításukhoz is hozzáfogtam.

Elsőként rizspárnák varrását ötleteltem ki, ami szépsége mellett hasznos lehet a mindennapokban is. Akik kedvelik a bio-cuccokat, azoknak biztosan tetszeni fog ez a végtelenül egyszerű, de nagyon remek kis "gyógyászati segédeszköz".

Az elkészítés fotóit csak azért csatolom, hogy színesebb legyen a bejegyzés. Amúgy nincs benne semmi pláne. ;-) A párnácskákat megvarrtam, majd egy tölcsér segítségével megtöltöttem rizzsel. Van aki a rizsnek külön belső párnát varr, majd mosható, cserélhető huzatokat gyárt hozzá - ez sem rossz ötlet, lesz pár darab, amit én is így készítek majd el.


Ami még lényeges, és el nem hanyagolandó, az ezeknek a kis párnácskáknak a hatása! Pár órás kutatómunkával összegyűjtöttem minden információt, melyet majd kis tájékoztató kártyán mellékelek a párnácskához, de előtte megosztom veletek, fogadjátok szeretettel:



Megjegyzések