Újra jelentkezem

Szeretettel üdvözlök mindenkit!

Röpke pár éves kihagyás után újra jelentkezem! 😊

A kuckóm felújítás és átrendezés alatt áll, ennek apropóján gondoltam, hogy újraindítom / folytatom az oldalt és a blogot, amiket szintén igyekszem egy kicsit frissebb dizájnnal ellátni.

Sok minden történt az elmúlt években. A szép pillanatok mellett több veszteség is ért, ezért (is) döntöttem úgy, hogy egy időre inkább felfüggesztem az online jelenlétet. Ezt abból az okból sajnálom, hogy sok kreatív munka született a kezem nyomán azóta, és alapvetően szerettem írni erről, szívesen osztottam meg a hasonló érdeklődési körű olvasókkal. Emlékszem, milyen jól esett mindig a segítség, a tapasztalatcsere és a pozitív visszajelzés.

Idő közben azért igyekeztem tanulni, fejlődni is ebben-abban, a munkámnak köszönhetően digitálisan is. Így pl. tanultam fotózást, grafikát, látványtervezést, amit ezután megpróbálok majd a saját webes felületeimen is kamatoztatni. A Kreatív Sarok oldal így némiképp tartalmilag is átalakul majd, aktuális kedvteléseimnek megfelelően.

A kuckóról egy következő bejegyzésben írok bővebben, ízelítőnek egy kis promo-kép:

Az új (és a feledékeny régi 😉) olvasónak egy kis tönténeti visszatekintés arról, hogy mi is az a Kreatív Sarok (?), és hogyan lett a sarokból Kuckó?: https://kreasarok.blogspot.com/search/label/a kreatív sarok

Megjegyzések